بهترین دوست

مذهبی ، سیاسی ، علمی ، فرهنگی

بهترین دوست

مذهبی ، سیاسی ، علمی ، فرهنگی

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ق.ظ

مخالف اصل انقلاب


امام خامنه ای، ۹۳/۱۱/۲۳: من معتقدم حتی اگر در مسئله هسته ای نیز  همان خواسته هایی را که آنها دیکته می کنند، قبول کنیم، باز هم #تحریم ها برداشته نخواهد شد زیرا انها با اصل انقلاب مخالفند

  • قاسم محسن زاده

نظرات  (۱)

  • محمدهادی
  • سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
    شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی