بهترین دوست

مذهبی ، سیاسی ، علمی ، فرهنگی

بهترین دوست

مذهبی ، سیاسی ، علمی ، فرهنگی

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ب.ظ

روحیه و انگیزه شاد

‏‎‏ ‏‎‏ ‏‎‏ ده جمله‌ی #انگیزشی برای داشتن #روحیه_و_انگیزه‌ی_شاد،


هر روز این جملات را با صدای بلند بخوانید 


🍂 من از پروردگار بزرگ سپاسگزارم، برای اینکه امروز را به من هدیه کرده است...


🍂 من سعی می کنم امروز روحیه ام شاد و شور و نشاط را در خود زنده نگاه دارم...


🍂 من سعی می کنم امروز شوق و اشتیاق به زندگی را در خود زنده نگاه دارم...


🍂 من سعی می کنم امروز با روحیه با موفقیت های دیگران تغذیه نمایم...


🍂 من سعی می کنم امروز ورزش کنم که سلامتی بیشتر داشته باشم...


🍂 من سعی می کنم امروز گذشته را کنار گذاشته فراموش کنم و از آن دیگر یاد نکنم...


🍂 من سعی می کنم امروز انتقادات منفی و مخرب دیگران را نادیده بگیرم...


🍂 من سعی می کنم امروز کارم را با نهایت شادی انجام بدهم...


🍂 من سعی می کنم امروز قدمی به سوی هدفم بردارم...


🍂 من سعی می کنم امروز را با یک نگرش خوب و مثبت آغاز نمایم...




  • قاسم محسن زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی