بهترین دوست

مذهبی ، سیاسی ، علمی ، فرهنگی

بهترین دوست

مذهبی ، سیاسی ، علمی ، فرهنگی

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸ ق.ظ

خامنه ای ( روحی فداه ) دهه شصت


:small_blue_diamond: نسل انقلاب، آیت‌الله خامنه‌ای را خوب می‌شناسد چه در سنگر نمازجمعه تهران و ترسیم خطوط انقلاب یا در کسوت نماینده امام در جبهه‌ها و در خطوط مقدم نبرد و در میان رزمندگان و چه در لباس رییس‌جمهور و رهبر در سفرهای استانی و بازدید ازمناطق محروم و در دل مردم.

:eight_spoked_asterisk: رهبر معظم انقلاب دیروز بی‌تکلف و به‌دور از تشریفات مرسوم، در مناطق زلزله‌زده #کرمانشاه حضور یافتند و ضمن ابراز همدردی با آلام مردم مصیبت زده این استان، در روستاها و همراه با مردم به چادرها و کپرهای اسکان زلزله‌زدگان سرکشی کردند و از نزدیک با مصائب و مشکلات آنها آشنا شدند. استقبال مردمی از حضور حضرت آقا در #سرپل_ذهاب و روستاهای زلزله‌زده که زن و مرد با کودکانی که به آغوش داشتند و شوق دیداری که از چهره‌ها نمایان بود، نشان می‌داد که این مردم رهبر انقلاب را همان خامنه‌ای دهه ۶۰ می‌پندارند که خیلی راحت می‌توان به دور او حلقه زد، با او درددل کرد، صورتش را بوسید و گرمای محبت و مردمداری او را از نزدیک حس کرد.

:hotsprings: این‌ها همان چیزهایی‌اند که مردم ایران را۴۰ سال قبل جذب نهضت #خمینی کبیر کرد و امام راحل نیز هیچ‌گاه از مردم فاصله نگرفتند و محبوب قلوب میلیون‌ها ایرانی باقی ماندند. آیت‌الله خامنه‌ای نیز دیروز بار دیگر و چون مشی همه سال‌های پیشین، با حضور صمیمی و گرم خود در میان هموطنان مصیبت‌زده از رنج زلزله، نشان دادند که بین ایشان و آحاد مردم این سرزمین کوچکترین فاصله‌ای وجود ندارد و پیوند و اعتماد مردم و رهبری، ریشه دار و مستحکم و پابرجاست.

  • قاسم محسن زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی